Kuviot
KUVIO 1. Fritz Lang: M - kaupunki etsii
murhaajaa (1931).
KUVIO 2. Maria Hirn: ”Orkan -
Hirmumyrsky”, valokuva n. 1907-1910.
KUVIO 3. Merkityksellistämisen kaksi
tasoa Barthesin mukaan.
KUVIO 4. James Whale: Frankenstein
(1931).
KUVIO 5. Tutkimushankkeen eri osa-alueet
vuosina 1999-2004.
KUVIO 6. Suppea elokuvaa jäsentävä
käsitekartta.
KUVIO 7. Itseorganisoituva kartta eli
SOM yli 170 elokuvatermistä.
KUVIO 8. SOM: Osanottajien aikaisemmat
opinnot.
KUVIO 9. SOM: Osanottajien sukulaisten
ja ystävien media- tai tietokonealan ammatit.
KUVIO 10. SOM: Osanottajien
kielitaito.
KUVIO 11. SOM: Osanottajien
elokuvaharrastus.
KUVIO 12. SOM: Osanottajien
elokuvamaku.
KUVIO 13. Tuotannon
spiraalimalli.
KUVIO 14. Osanottaja 35:n tutkimuksen
alussa piirtämä ensimmäinen käsitekartta.
KUVIO 15. SOM osanottaja 35:n piirtämästä
käsitekartasta.
KUVIO 16. Elokuvantajun alfa-version
etusivu.
KUVIO 17. Elokuvantajun beeta-version
etusivu.
KUVIO 18. Elokuvantaju-projektin
tuotantokaavio
KUVIO 19. Elokuvantaju 1.0:n
etusivu.
KUVIO 20. Osanottaja 10:n ensimmänen
käsitekartta.
KUVIO 21. Osanottaja 30:n toinen
käsitekartta.
KUVIO 22. Osanottaja 04:n ensimmäinen
ja viimeinen käsitekartta.
KUVIO 23. Osanottaja 19:n ensimmäinen
ja viimeinen käsitekartta.
KUVIO 24. Osanottaja 02:n
käsitekartta sekä siihen liittyvä vuokaaviomainen esitys.
KUVIO 25. Osanottaja 03:n
käsitekartta sekä siihen liittyvä vuokaaviomainen esitys.
KUVIO 26. Tutkimusryhmän
käsitefrekvenssien muodostama pareto-jakauma.
KUVIO 27. Osanottaja 03 yhdistää
elokuvailmaisun ja viittomakielen visuaalisuuden ja spatiaalisuuden
kautta.
KUVIO 28. Osanottaja 05 yhdistää
elokuvailmaisun ja viittomakielen yhteisöllä.
KUVIO 29. Osanottaja 06 linkittää
elokuvailmaisun ja viittomakielen monella tavalla.
KUVIO 30. Osanottaja 07:n piirtämä
ensimmäinen käsitekartta.
KUVIO 31. Osanottaja 07:n piirtämä
kolmas elokuva-käsitekartta.
KUVIO 32. Käsitekartta 07_01:n
pohjalta tehty SOM.
KUVIO 33. Käsitekartta 07_03:n
pohjalta tehty SOM.
KUVIO 34. Tutkimusryhmän osanottaja
06:n viimeinen käsitekartta elokuvasta.
KUVIO 35. Vertailuryhmän osanottaja
24:n viimeinen käsitekartta elokuvasta.
KUVIO 36. Sähköpostiviestinnän
pareto-jakauma.
KUVIO 37. Opiskelijoiden
osallistumiskehikko taulukon 12 perusteella.
KUVIO 38. Viestintätavan vaikutus
yhteistoimintaan.
KUVIO 39. Elokuvantaju-tuotannon suhde
toimintatutkimukseen.
KUVIO 40. Suomalaisen Elokuvantajun
oppimateriaalikartta tuotantovaiheina.
KUVIO 41. Suomenkielisen Elokuvantajun
sanahaku ja sisällysluettelo.
KUVIO 42. Suomenkielisen Elokuvantajun
kuvasuunnitelma-moduuli.
KUVIO 43. Elokuvantajun espanjankielinen
etusivu.
KUVIO 44. Elokuvantajun japaninkielinen
etusivu.
KUVIO 45. Viittomakielisen Elokuvantajun
etusivu.
KUVIO 46. John Ford: The Searchers
(1956).
<< edellinen sivu | sisällys | seuraava sivu >>
|