etusivulle
  Etusivu   |      Sanahaku   |   Sisällysluettelo  
» LÄHTEET » Jatkotutkimuksen aiheita » Reklamaatio
 
Antti Raike
 
3. Reklamaatio

Reklamointi kohdistuu tutkimuksessa käytettyjen palveluiden toimintaan tai ryhmän toimintaan ja tavoitteena on ongelman ratkaiseminen siten, että projektia voidaan jatkaa. Osanottajat reklamoivat Elokuvantajun, FLE:n tai yliopiston ja korkeakoulun sähköposti­palvelimien vaikeakäyttöisyyttä tai palvelukatkoksia. Reklamaatiossa pyyde­tään korjausta ongelmaan sekä usein henkilökohtaista vastausta. Esimerkki:

Lähettäjä: 04 Lähetetty: 27.3.2001 Vastaanottaja: araike@uiah.fi

Aihe: Ongelmia FLEssä

[…] 05n kanssa yritimme tänään siirtää pari tekstiäni omaan lokerooni FLE:ssa, mutta se ei onnistunut. Tuli vastaus, että "error parament", mitä se oikein meinaa? Yritimme kaikkia mahdollisia keinoja, mut ei vaan onnistunut..Yritimme esittää tämän samaisen ongelman FLE:n tiedonrakennussivuilla, mutta sama ongelma toistui. Katsoisitko olisiko kaikki kohdallaan... Vastaustasi odotellen, 04


<< edellinen sivu | sisällys | seuraava sivu >>