3. Reklamaatio
Reklamointi kohdistuu tutkimuksessa käytettyjen palveluiden
toimintaan tai ryhmän toimintaan ja tavoitteena on ongelman
ratkaiseminen siten, että projektia voidaan jatkaa. Osanottajat
reklamoivat Elokuvantajun, FLE:n tai yliopiston ja korkeakoulun
sähköpostipalvelimien vaikeakäyttöisyyttä tai palvelukatkoksia.
Reklamaatiossa pyydetään korjausta ongelmaan sekä usein
henkilökohtaista vastausta. Esimerkki:
Lähettäjä: 04 Lähetetty: 27.3.2001 Vastaanottaja:
araike@uiah.fi
Aihe: Ongelmia FLEssä
[…] 05n kanssa yritimme tänään siirtää pari tekstiäni omaan
lokerooni FLE:ssa, mutta se ei onnistunut. Tuli vastaus, että
"error parament", mitä se oikein meinaa? Yritimme kaikkia
mahdollisia keinoja, mut ei vaan onnistunut..Yritimme esittää tämän
samaisen ongelman FLE:n tiedonrakennussivuilla, mutta sama ongelma
toistui. Katsoisitko olisiko kaikki kohdallaan... Vastaustasi
odotellen, 04
<< edellinen sivu | sisällys | seuraava sivu
>>
|